onsdag 18 februari 2009

2009-02-18

De var en bra dag igår. Mycket fika och då blir jag glad :) Haha!

Denna dag känns faktiskt inte så tung heller. Kan bero på att det är mycket ljusare ute nu när man vaknar. Jag blir iallafall mycket piggare då!
Allting gick väldigt snabbt imorse också. Klev upp halv 7, sminkade mig och klädde på mig till 7, sen så satt jag vid frukostbordet och läste tidningen till halv 8, sen åkte jag med mamma till skolan.
Nu sitter jag och har data. Känner mig inte så peppad till att hålla på med excel, så jag sitter och gör annat istället. (;

Idag är det onsdag, och det betyder att vi slutar... 10 över 2 var de va?! :P
Lovade Emma igår att jag skulle gå en sväng med henne på stan idag, hon har ju fått pengar i födelsedagspresent så hon vill ju shoppa litegrann skulle jag tro :) Kanske blir subwaykakor också? :) Hoppas på de.. :)

Nej nu blir BD sur, ska försöka jobba lite nu.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: