lördag 26 december 2009

Annandagjul-mellandagsrea!

Det här har varit en lång dag! Dennis och jag klev upp halv 7 för att vara på bland dom första på elgiganten som öppnade 7. När vi kom dit vid 7 så var det alldeles fullt med folk och bilar, världens längsta kö också. Så vi drog på on off som öppnade klockan 8 istället! Satt och frös en stund i bilen innan vi gick in och slog till. Både jag och Dennis kom hem med en bärbar dator var =) Så nu sitter jag och skriver med den. NÖJD eller vad? Äntligen så slipper jag kriga med Emma om den varenda dag. =)

När vi kom hem så var väl klockan halv 9 kanske. Då åt vi frukost och sedan vid 10 så drog vi ner på stan igen. Jag kan ju bara säga så här: Kaos.. hur mycket folk som helst! Och varmt som tusan.. usch. Men jag shoppade som aldrig förr. Haha, gud, snacka om att det brände i plånkan! Jag kom hem med två par skor, en jacka, smink, ansiktsrengöring, paljettbolero, m.m... Men så skarne va antar jag =)

Nu, efter en tupplur, så ska jag sitta vid min nya dator, äta lite och se på fortsättningen av stenhuggaren! Det blir nog en ganska så tidig kväll. Ska ner till stan imorgon igen med Sandra och kanske Jennifer ;) Full fart!

Inga kommentarer: