torsdag 17 december 2009

TORSDAG

Åkte till Dennis igårkväll också som sagt. Stackars pappa. jag har inte umgåtts med honom nånting den här veckan! Det har varit nånting hela tiden. Men på lördagkväll så ska vi baka pepparkakor har vi bestämt. Då blir det ju nånting i alla fall =) Annars så är jag ju uppbokad hela helgen. Imorgon - myskväll med tjejerna? Lördag - Umeå med Dennis =) Söndag - kolla på handboll + sälja fika!

Wohoo, måste ju hinna med och skryta lite här också. Jag fick MVG på flyga drakeuppgiften!! Vi skulle läsa en bok och sedan göra en stor bokrecension där vi fick välja bland en massa frågor. Jag jobbade väldigt hårt med den, så jag är NÖJD! Sen så fick vi ju veta vad vi hade i psykologi också, där hade jag MVG. Det känns mer än bra!! =)



Jag skulle göra allt för dig.

Inga kommentarer: