onsdag 30 december 2009

ONSDAG

Godmorgon på er! Jag tror det har blivit nå fel på mig :P Förut på lovena så har jag bara sovit till 9.. och nu ligger jag och sover till halv 11 - 11 varje dag! Men det kanske är bra också? Det kanske behövs? Jag lär ju få det svårt att kliva upp när skolan börjar igen. Uuhh, skolan.. jag ryser när jag ser mig själv skriva det. Känner mig riktigt omotiverad!

Idag så har jag några planer faktiskt =) När pappa kommer hem på lunchen så ska han skjutsa Dennis som ska hämta sin bil (som förövrigt ligger och sover fortfarande), sedan vid 2-tiden så bär det iväg in till stan. Emma ska köpa nya snowboardgrejjer. Jag vill också kunna åka snowboard.. det är mycket coolare än att glida runt på några töntiga skidor (som också är för små, haha).

Ikväll så ska jag umgås med gääänget (som vi sa på högstadiet ;)), Jennifer, Sandra och Elin, som sagt =) Vi ska göra tacos (tror jag), se film, m.m. =) Det kommer bli en bra kväll!

Inga kommentarer: