fredag 15 januari 2010

Fredagsmys..

Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar denna dag! Om jag hade varit 18 så hade jag förmodligen varit ute på party, men nu när jag bara är 17 så är det myskväll i soffan med pappa som gäller! Haha, det är bättre att spara pengarna och energi tills om några månader ;)

Har suttit och funderat lite över sommaren. Var förut inställd på att jobba hela sommaren, fast nu känns det lite onödigt. Det här är ju sista sommarlovet innan det riktiga allvaret börjar.. man vill ju hinna ha roligt också! Sen så har ju vi i Op2 haft praktik också, så jag behöver ju inte känna att jag inte har några pengar! :P Hehe. Sen så ska jag nog jobba på samma ställe som förra sommarn (Bjästa sjukhem), om jag får det nu vill säga. Men det tror jag! Ska gå dit om några veckor och höra för säkerhetsskull!

Nej hörreni, njut nu av fredagskvällen och helgen, det ska jag göra!

Inga kommentarer: