onsdag 20 januari 2010

Godmorgon! ONSDAG

Hej på er, klev upp tidigare idag bara för att jag skulle hinna blogga.... haha, skämtåsido. Jag klev upp tidigare för att äta en riktig frukost (inte oboy och en rostad macka som det alltid blir) utan havregrynsgröt med rivna äpplen! Jag blev lite inspirerad från matlagningen igår! Haha. Så nu blir det havregrynsgröt varje morgon en tid. Jag ska se om jag blir piggare av det, eller tvärtom. Jag måste faktiskt erkänna att det var godare att äta det igår, tycker inte alls om att äta på morgonen i huvudtaget.. men vad säger dom? Frukost är det viktigaste målet på dagen.


Den här frukosten såg riktigt god ut! Kanske ska testa den imorgon? :P
Nogtjatat. Slutar 14 idag. Efter det, vet jag inte. Funderar på att gå och simma eller ta en prommis! Men det kommer sluta med att jag hamnar här (Y)


Ha en bra dag!

Inga kommentarer: