lördag 2 januari 2010

Nyårsgrej

Ni får ta det här testet lite med en klackspark. Jag kommer nämligen inte ihåg nästan något alls av detta år! :P

Gjorde du något iår som du aldrig har gjort förut?
Ja, det gjorde jag, det är både bra och dåliga saker. Men det är ju livets gång!
Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårslöften. Försöker bara att göra allt till det bästa!
Blev några/någon av dina vänner föräldrar iår?
Haha, nej. Och det är väl tur det. Dom är nog liite för unga än. Live your life!
Dog någon som stod dig nära?
Jo.
Vilka länder besökte du?
Inget.
Är det något du saknar 2009 som du vill ha 2010?
Mer fart och fläkt, mindre dötid och mer skratt!
Vilket datum från 2009 kommer du att minnas mest?
Haha, som sagt, jag lägger inte datum på minnet.
Vad var din största framgång 2009?
Skolan kanske? Eller att jag har hittat mig själv kanske.
Största misstaget?
Jag ångrar ingenting! Man lär sig av sina misstag!
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Heter man Victoria Sträng så är det en del av vardagen. :P
Bästa köpet?
Mobilen, datorn! =)
Vad spenderade du mest pengar på?
Samma svar som ovan + kläder tyvärr..
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det är klart =)
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Mayhem, Pokerface, m.m.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
Både och.
Vad önskar du att du gjort mer?
Levt livet, umgåtts med vännerna mer och vågat mer!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tyckt synd om mig själv. :P
Hur tillbringade du julen?
Med familjen + farmor =)
Blev du kär i år?
Har varit kär i 4 år snart =)
Favoritprogram på TV?
Följer inga program, men om jag måste säga så, Top model och bonde söker fru!
Bästa boken du läste i år?
Det skulle vara ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
Största musikaliska upptäckten?
Det vet jag inte.. :O
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En kamera ;D
Något du önskade dig men inte fick?
Naee, tror inte det.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade, fikade.. =)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det vet jag inte!
Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Vet fortfarande inte vad jag har för stil :P

Inga kommentarer: